Sivut

tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kuulumisia


Noniin, just kun mun pitäis pakata riparille ja tehä vaikka mitä, niin päätän istahtaa kirjoittamaan tätä postausta, vaikka esim. eilenkin olis ollut paljon aikaa. No mut mä yritän kirjottaa tiivistetysti nää asiat nyt, mitä muistan ja niin.

Säät on ollu nyt tosi vaihtelevia, eka oli kauheet helteet ja sit tuli taas kylmä. Nyt onneks leirille tulossa lämmintä mutta ei helteistä, hyvä niin. Sunnuntaina 1.6 päätin kokeilla pyöräillä Cederblomille. Siitä tuli se 22km ja pari tuntia, mut ei se ees ollu niin raskasta kun mitä aluks aattelin. Toki kotimatkalla tuli vähän väsy, kun oli vastatuuli koko matkan... Mutta kyllä mä ainakin sinne aijon pyöräillä joskus valkkaan (;
Samana iltana olin vielä koirien kanssa metsässä mukana, ihan tarpeeks liikuntaa siis yhelle päivälle.

Ja järkkäriä raahasin mukana tän kuvan takia... XD
Ainiin, meijänkin koulussa oli päättärit 31.5, sain ihan hyvän todistuksen, vaikken nyt ihan riemusta kiljunut kun liikkan numero ei noussut jne, mut oon silti ihan tyytyväinen. Keskiarvo 9,5 :)

Ostoksia!

päättärimekko :)





 Eilen käytiin vielä illalla Fäbodassa, sain ihan kivoja kuvia vaikka olin laiska muokkaamaan enkä sit laittanut kaikkia parhaitakaan blogiin. Tänäänkin on ihan kiva helle, ruoan jälkeen oltais taas lähössä rannalle!





Toiseen blogiin on tulossa riparista postausta (: Sitten kattoo miten jaksan tänne postailla, ainakin joistain valkoista vois kertoa ja tunneista ja näin :) Mutta hyvää kesää vielä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti