Sivut

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Tauolta palailu


Moikka! Nyt pitkästä aikaa avasin tämän blogin, kun teki kerrankin mieli kirjoittaa. Olin pitkään kituuttanut tämän blogin kanssa, kun ajattelin että lukijoiden mieliksi. Tää tauko on tehnyt ihan hyvää, nyt kun valmennusryhmä taas alkaa piiitkän ja synkän talven jälkeen niin arvelinkin jo viime syksynä että blogin herääminen tapahtuis näihin aikoihin.

Lisäks sain myös etukäteen synttärilahjaksi ikioman järkkärin! Ella rikkoi mun aikaisemman kameran, niin että tää oli tarpeellinen hankita vaikka jouduinkin maksamaan osan itse. Mulla on nyt sitten Nikon D3200, joka on aloittelijajärkkäriksi tarkoitettu, mutta itse tykkään siitä juuri noin, asetukset on mulle ihan tarpeeksi vaikeita manuaalisesti vaihtaa vaikka en edes oo mikään ihan aloittelijakuvaaja :D Rakastuin kuitenkin tähän kameraan, sekä sen 70-300mm Sigman objektiiviin! ♥ Oonkin nyt kuvaillut ahkerasti, toivottavasti jatkuis tää kuvausinto pitkään. 

Kuten sanottu, valkkaryhmä alkaa taas. Tällä kertaa se kuitenkin alkaa aikaisemmin kuin edellisinä vuosina, jo tänään eli 26.4! Fia, jolla olen mennyt viime vuoden, ontuu vielä, joten menen tänään (ja mahdollisesti seuraavatkin viikot) jollain muulla ponilla. Tälle päivälle kohdalle sattui Klockas Delilah, jolla oon mennyt pari vuotta sitten valmennuksissa. Dellalla ja mulla ei synkkaa niin hyvin kuin vois tai kun tiedän et poni ja etenkin mä osattais, mutta silti siinä on sitä jotain. Joka kerta on erilainen sen kyydissä, joskus tuntuu et mikään ei onnistu, mutta joskus poni yllättää positiivisesti. Tänäänkin positiivisin mielin, ainakin voi ajatella että jos ei suju niin pienetkin onnistumiset on superhyvä meille. Ja ihan hyvä ottaa rauhallisemmin tämä eka valkka! :) Ihana nähdä kaikkia kavereita, kun ei oo koko talvena jutellu tai mitään.

Parin vuoden takainen valmennus. Enää en kyllä (valitettavasti) oo noin lyhyt!

Sigma ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti