Sivut

perjantai 17. tammikuuta 2014

Joulu-tammikuun kuulumisia

Noniin pitkästä aikaa! Joulu meni tosi hyvin, sain ihania lahjoja ja ruoka oli ehkä parempaa kuin aikaisempina jouluina on ollut. (; Uutena vuotena valettiin tinaa ja poltettiin tähtisädetikkuja, ei mitään kummempia. Koulukin on alkanut hyvin, meillä oli melkein heti joululoman jälkeen bilsankoe, joka meni yllättävän hyvin: 9+. Meillä on liikassa taisto-viikko, meillä oli sama viime vuonnakin. Se on ihan kiva, sellanen lihaskuntojuttu. Nyt en kerkeä kirjoittelemaan hirveitä määriä, joten kuvapainotteisena pysyy tämä postaus. Kuvan on otettu kaikki joulu- ja tammikuussa. :)


Opettelin ton joululoman aikana :)


Yks päivän kun kuvailtiin Maisa oli vähän söötti.. :*

Tyypillistä meidän kameraa: valotusaika on niin lyhyt, että ei voi muuta kuin vähän leikkiä :D


No comments XD

Vihdoinkin kuukausilinssit!

Linssien puhdistusaineita

Tässä nyt ei näy oikein mitään, mutta tehtaiden "pilvet" oli ihanasti värjäytyny pinkeiks meidän kadulta katottuna ♥

maanantai 23. joulukuuta 2013

Jouluisia kuvia

Enjoy!












Joulukuusesta ei (vielä) ole parempaa kuvaa, tämäkin salamalla välkkäisty...

Hyvää joulua kaikille lukijoille!

Huomenna teen jouluaatosta EHKÄ päiväni kuvina, katsotaan! (:

torstai 19. joulukuuta 2013

Pikaisia kuulumisia

Heippa! Mä kirjotan nyt nopeesti kännykällä vaan, kun tuntuu etten kerkee koneella koskaan mitään tekemään. Samalla haluun vähän testata, miten kuvat näkyy tän kännykän kautta, onko ne yhtä huonolaatusia kuin mun edellisestä kännykästä postattuna vai ei.

Maanantaina mulla oli vika soittotunti, soitettiin läpi parit joululaulut ja sit käytiin esittämässä ne kvartetin (neljä soittajaa) kanssa. Lopuks saatiin vielä pipareita ja glögiä, ihan jees lopetus vuodelle! :)

Tiistaina käytiin Reetan ja Idan kans salilla, ekaa kertaa Jeppis gymillä kun aikasemmin ollaan aina käyty Fitnessillä. Se oli tosi kiva paikka, varsinki ku juostessa oli eessa kolme TV:tä :D Niin ja seittemän maissa mentiin ravintolaan juhlimaan Iidan 14v synttäreitä. Oli tosi hauskaa ;))

Keskiviikkona eli eilen meillä ei ollu ollenkaan ratsastustuntia, koska Ellalla oli sen joulujuhlat joita mekin oltiin kattomassa. Oli ihan kivaa vaikkakin tylsää..

Tänään torstaina oltiin taas salilla, kun Jeppis gymillä oli niin kivaa, tällä kertaa vielä Ronjakin tuli mukaan. Oltiin aika kauan, treenasin eniten käsiä ja alaselkää, saa nähä onko huomenna mikään paikka kipeänä (: sit käytiin kirpparilla, ja löysin ihanan mekon lauantain joulujuhlaan! <3 äsken katoin vielä yhen leffan loppuun mitä viime viikonloppuna alotin.

Vielä loppuun pahoittelut, jos kuvat ovat huonolaatuisia! En tosiaan yhtään tiedä millasia niistä tulee.

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Erikoispostaus nro 1: Kuvapostaus!

Kiitos kaikille ehdottajille, lisää ehdotuksia saa vielä laittaa tähän postaukseen, niin toteutan ne ehkä sitten toisessa osassa! (: Tämä on ihan prikulleen sama sitten kuin toisessakin blogissani :)













Niin ja kännykkälaatu luonnollisesti...