Sivut

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Erikoispostaus nro 1: Kuvapostaus!

Kiitos kaikille ehdottajille, lisää ehdotuksia saa vielä laittaa tähän postaukseen, niin toteutan ne ehkä sitten toisessa osassa! (: Tämä on ihan prikulleen sama sitten kuin toisessakin blogissani :)













Niin ja kännykkälaatu luonnollisesti...











                                               







maanantai 2. joulukuuta 2013

Hih joulukuu ♥

Oon nyt taas ollut tosi laiska blogien kanssa, sorisori...

Mitään joulukalenteriahan en siis tee tänä vuonna, kun niin monella on se näköjään nyt pystyssä enkä ees jaksais/pääsis joka päivä koneelle tekemään luukkuja :/ Mut joitain erikoisposauksia on ainakin tulossa, saa sit nähä et minkälaisia... Ehotuksia saapi laitella!

Lumi kerkes välissä sulamaan pois, mutta nyt on onneks satanu vähän takas. Kouluun on kauheeta lähteä aina aamulla pyörällä liukastelemaan, kun tiet on ihan hirveessä kunnossa! Sitä on vaan pakko mennä pyörällä, kun muuten ei kerkeis kouluun. (;

c) reeta

Tänään kävi aika kauhee ja samalla huvittava juttu koulussa. Olin aamulla laittanu kännykän silleen normisti laukkuun, ja sit ku koulussa yritin ottaa sitä sieltä esiin ei se enää ollukkaan siinä mihin olin sen laittanu. Aattelin sit vaan et se ehkä oli jääny kotiin jos olin jtn sekoillu. No ei ku toisella välkällä kuulutettiin et täällä opettejainhuoneessa olis kännykkä joka luovutettais tuntomerkkejä vastaan, jas heti säikähin et onkohan se mun oma. Ja kyllä, munhan se oli. Huhhuh, sydän kyllä ehti pompata kurkkuun ku aattelin et joku olis voinu ottaa sen, se oli kuulema löytyny mun pyöränkorista...

Asiasta viidenteen: sunnuntaina oli taas valokuvauskurssi, ja meillä oli sielä pikkujoulut eli kaikki toi jotain syömistä. Namiih :33 niin mentiin sit lauantaina kuvailemaan meijän viereiseen puistoon, ihan kivoja kuvia sieltä saatiin ja myös mulle uus profiilikuva faceen.



c) Reeta

Tää on se proffakuva :) c) reeta

c)reeta

Minä nolis :DD c) reeta

Lisää kuvateksti





Jeppis ♥

lauantai 23. marraskuuta 2013

Lunta!

Viikko Chroniksella meni oikein mukavasti, siellä oli hyvää ruokaa ja tosi kivat opettajat, oppilaat taas oli aika hmmm.. ei niin mukavia meille. Mut vitsi se koulu oli ihana, siin oli vaa kaks kerrosta ja se oli semmonen moderni, toisinku meijän koulu :) Ja se liikunta oli paljonpaljon monipuolisempaa, me pelattiin mm. sulkapalloa ja oltiin sitä stepaerobic tai mikä se nyt sit onkaan.

Muutenki viikko on mennyt ihan kivasti, keskiviikkona oli Cederblomin tunti ja menin taas Fialla, toisen kerran peräkkäin. ♥ Se oli aivan ihanuus taas kerran, meillä menee jo satatuhatta kertaa paremmin jos vertaa kesään. Keskiviikko oli kai eka päivä jollon oli pakkasta, niin et kenttä oli ihan kova eikä ponien jalata ollu vielä tottunu siihen, niin mentiin vähän rauhallisemmin. Keskityttiinkin nyt siihen oikeaan muotoon ja Fia olikin tosi hyvä varsinkin käynnissä, loppua kohden myös ravissa. Laukkaa ei otettu kuin muutama pätkä, koska kenttä oli mitä oli, mutta yllättävän hyvin nekin sieltä tulivat. (:

Piha tänä aamuna (:

On muuten vähän ihanaa kun lunta on satanut! Ekana päivänä täällä oli vaan pakkasta, mut sit yön aikana oli satanu kiva lumikerros maan päälle. Toivottavasti pakkaset ja lumentulo jatkuis, niin päästäis ihan oikeaan joulufiilikseen :D

Tähän loppuun vielä muutama kuva, osa on viime viikonlopulta ja osa tältä viikolta.




Namiih, chocolate cookies made by Reeta ♥

Pikkujoulu!

maanantai 18. marraskuuta 2013

Cronhjälmin vaihtis


Tänään alkoi ruotsinkielisen koulun vaihtari, siis se meinaa sitä että meidän koululta menee sinne oppilaita ja niiltä tulee meille. Viime vuonna oli osa meijän luokkalaista siellä käymässä, tällä kertaa oli meijän vuoro. Joka aamu täytyy herätä vähän aikasemmin, koska se bussi lähtee aikasemmin ku meijän koulu oikeesti alkais. :/ Mutta siellä on vaan kolme tuntia, sit päästään ennen kahden maissa bussilla koululle.



 Meillä oli tänään ekalla tunnilla kuvista, jossa saatiin piirtää Mona Lisa mut niinku jonain nykyajan henkilönä. Mä en oo koskaan ollu hyvä kuviksessa, joten tääkään ei ihan näyttäny siltä miltä sen olisin halunnu näyttää... (Lucy Hale) (; Matikka oli seuraavaks, tehtiin jotain tehtävii koneilla, ne oli jtn seiskan juttuja nii aika helppoja. Musiikkiin jouduin ihan yksin ku se oli valinnaine, kaverit meni köksään. Me katottii eka joku video oikeesta hengitystekniikasta, ja sit viritettii kitaroita. Paljon mukavampi ope siellä ku Etiksellä! :D

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Rippikoulu alkaa

Tämä viikonloppu onkin mennyt rippikoulun aloituksen parissa. Mulle tuli kirje just oikeeseen aikaan Alavudelta, siinä oli mun ulkoläksyt ja sellanen kirje missä kerrottiin mitä täytyy täyttää ja tehdä jne. Näytin niitä sitten siellä kirjossa ja kaikki oli OK, voin käydä näitten Pietarsaarelaisten riparin käyvien kanssa tän kouluosuuden. :)

Lauantaina oli tutustumispäivä kaupungin kirkossa, siellä siis kerrottiin vain yleisjuttuja riparista ja messusta ja kierrettiin vähän kirkkoa kattomassa. Meinasin vaan tylsistyä ku se kesti sen 3h.. (;

Anteeksipyynnöt taas surkeasta kuvasta..


Tänään oli eka messu johon piti osallistua, se nyt onneks oli vaan sen 1h. Meidän pitää valita yks näistä joulukirkoista mihin osallistutaan, tai siis just adventtikirkko ja kaikki tälläset lasketaan. Olis kiva mennä jouluaattona klo 23... :D

Eilen illalla sit vaan löhöiltiin ja katottiin Reetan kaa leffa, ja tänään varmaan täytyy lähtee sit johonki ulos vaik tuol onki aika karmee myrsky. Katotaan jos lähtis vaikka lenkille :)