Sivut

torstai 14. marraskuuta 2013

Normipäivä

Moikka! Tänään ei oo oikein tapahtunu mitään jännää tai kiinnostavaa.Meillä kyllä vaihtu jakso koulussa, ja on muutamia uusia aineita tälle vuodelle, esim. terveystieto ja kemia. Terveystiedossa käytiin tänään vähän läpi kirjaa ja jes, tää onkin mun lempiaihe TT:ssä ku puhutan fyysisestä terveydestä! Kaikesta syömisestä, liikkumisesta jne. :)


Kotona söin vähän välipalaa ja käytiin Reetan kans lenkillä, ja sit syötiin ite tehtyä pitsaa. Namih! :3 Kohta alkaa teoria, tulin vaan nopeesti päivittelemään tänne et saatais ees yks postaus/viikko.. (; Teen siis 3/3:sta teoriassa (jos kukaan ees tietää mitä se tarkottaa) ja siin on aika vaikeita juttuja, et pitää oikeesti tsempata jos meinaa päästä läpi.

Mut on nyt pakko mainita vähän eilisestä tunnista, menin pitkästä aikaa Fialla! ♥ Tehtiin salmiakkikuviota, ja Fia oli aluks vähän virtaisa mut loppua kohden parani ihan hirveesti ja meni jo tosi hyvin. :* Sain nyt myös oikeesti ratsastettua sen kulmiin, kun yleensä se jää vähän puolitiehen, mut nyt kun treenattiin sitä kans ja kulmatötsätkin oli suuri apu laukassa silleen et pitkäsivu laukattiin, ja tehtiin kulmat ravissa siihen perään tosi tarkasti. Aaah kun Fia vaan on niin unelma ♥!

Some memories from the summer..

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Isänpäivä ilman isää


Kulisseista... :D



Tänään heräsin 8.30, kun 9.30 alkoi valokuvauskurssi. Sen oli tarkoitus olla sen 5h, mutta päästiin vähän aikaisemmin. Valokuvausblogin puolelle toivottavasti saamme kuvia lisättyä, ainakin muutaman onnistuneimman. Aiheena oli jonkinlainen esinekuvaus :) Yllä olevat kuvat ovat läksykuvia samalle kurssille.

Isä ei ollut tänään kotona vaan raksalla Orimattilassa niinkuin jokainen viikonloppu, mutta juhlitaan isänpäivää sitten huomenna. Minä ja äiti oltiin tänään myös koirien kanssa pitkällä lenkillä metsässä, meinattiin jäädä pilkkopimeään mutta onneksi kerittiin autolle ennen säkkipimeää! (:

Kun tultiin kotiin, tein läksyt ja treenasin historiankokeisiin, katsoin hetken telkkaria ja nyt istunkin tässä koneen ääressä. Katson varmaan vielä Gleen eilisen jakson kun se jäi väliin :) HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄN LOPPUA KAIKILLE!

torstai 7. marraskuuta 2013

Erikoispostaus nro 1: Kuvapostaus


Kaikki laittelemaan kuvaehdotuksia! Teen samanlaisen postauksen toiseen blogiini, sinnekin saa siis laittaa ehdotuksia, sillä teen kumpaankin blogiin yhteisen tälläisen kuvapostauksen. Kaikki varmaan tietää tämän idean? Ehdottelette kuvausaiheita minulle kommenttiboksissa, ja otan ehdotuksistanne kuvan.

Esimerkki:
Lempivaatteni
Lemmikkini
Parhaat nettisivut
jne.

Toivottavasti kaikki tajusivat tän idean, aikarajoituksiahan ei ole ehdotusten suhteen, teen sitten kun niitä on tarpeeksi! (: Ja esimerkin tähän, jos ei vieläkään tajunnut, voi vaikka etsiä täältä.



keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Lifestyle-blogi?

Okei. Oon nyt miettiny, että pitäiskö tästä blogista, näin talven ajaks, tehdä lifestyle-blogi? Olisin sitä(kin) innostunut koettamaan, ja kun ei tästä tunneistakirjoittelusta meinaa oikein tulla mitään kun ei ole kuvia eikä mitään mielenkiintoista koskaan. Hevosteluista voi lukea kyllä edelleen ekasta blogistani, eli täältä, ja ehkä tää palaa sit kesään mennessä takaisin Cederblom-blogiksi. En nyt kuitenkaan haluis tehdä enää neljättä blogia, kun sit tää jäis ihan toimeettomaks, vaan muuntelen vähän ulkoasua ja aiheita. Miltäs kuulostaa? :)

torstai 24. lokakuuta 2013

23.10 Rasmus

Eilisellä tunnilla menin Rasmuksella. Tehtiin alussa alkuverkassa kahdeksikkoa, keskellä suoristus. Rasmus meni tosi kivasti, ja sillä oli enemmän virtaa kuin on hetkeen ollut. Laukkakin onnistui ihan hyvin, ekaa kertaa varmaan pystyin istua siinä, ja olin et "mitä vitsiä!?" :D Eli harjoittelu on tuottanut tulosta.

Laukan ja välikäyntien jälkeen tultiin taas kahdeksikkoa, nyt vain harjoitusravissa. Kun tämä sujui, pienennettiin vähän kahdeksikon kumpaakin ympyrää. Lopuksi laukattiin pääty-ympyröillä, puolet ryhmästä toisella ja puolet toisella ympyrällä. Ensin laukka ei meinannut nousta, sitten kun sain sen nousemaan ajelehdittiin aina toisten ympyrälle. Kunnon ulkoapujen läpisaamisen jälkeen meni hyvin. Toiseen suuntaan ei ollut mitään ongelmaa ja tehtiin jopa yksi pienempikin ympyrä kun meidän piti päästä ohittamaan Pirre.

Kyllä meillä alkaa varmaan pikkuhiljaa synkkaamaan, vaikka kuten oon jo monesti kertonut mun hermot ei millään meinais riittää Rasmukselle. Tää on kuitenkin hyvää treeniä, ens kerralla menee taas paremmin jnejne :D

keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Kavaletteja

Hei! Eilen oltiin tunnilla, vaikka normisti vakitunti on keskiviikkoisin. Oltiin kuitenkin lähdössä Orimattilaan (jonne ei kuitenkaan mennä) ja sen takia vaihdettiin tunti tälle viikolle.

Menin Pirrellä, tunnin aiheena siis kavaletit ja puomit. Alkulämppien jälkeen tultiin pääty-ympyröillä neljää puomia, Pirre oli ihan kiva vaikkakin vähän varovainen puomien kanssa. Ravissa ajattelinkin aina, ettei sitä yhtä ylimääräistä "tipuaskelta" enää saa tulla ennen puomia, vaan mennään yli vaikka vähän kaukaakin mieluummin, ja Pirre olikin ihan hyvä jne. Lopuksi tultiin kumpaankin suuntaan muutama kerta kaksi kavalettia toisella pitkällä sivulla, meillä ei tahti oikein säilynyt mutta muuten Pirre oli ihan hyvä. :)

c) Reeta
^^ Tässä valokuvauskurssilta kuvasaldoa, aiheena eläimet (ts. koirat). ♥ Lisää kuvablogin puolella myöhemmin!

perjantai 11. lokakuuta 2013

Postaustauon lopetus

Hei! Oon nyt ollut ihan hirveen laiska myös täällä blogin puolella. Toista blogia oon jaksanu vähän päivtellä, mut tää on jääny varsinkin nyt kun kuvia ei sitten ole yhtään. Toivottavasti teitä ei haittaa jos jotkut postaukset ovatkin kuvattomia?

Joskus kauuuan sitten, elokuun puolella ehkä, oli ne vikat kisat mistä muistaakseni oon unohtanu postata. Sija 5/7, eli ei ihan vikoina ainakaan! :) Fia pelkäsi jotain kun laukattiin, ja muutenkin sillä oli hirveä meno päällä, enkä oikein voinut siis siihen rataan keskittyä kunnolla. Kyllä sieltä muutama seiskakin tuli, ainakin hyvistä täyskaarroista! (: Ja olin ihan tyytyväinen, poni oli hieno ja tein sille ekaa kertaa elämässäni sykeröt :3 Tästä (kas kummaa) on muutamia kuvia.



c) Carina Bodbacka

c) Carina Bodbacka
Seuraavan viikon tunnilla menin Desiréllä. Meillä oli ns. estetunti, vaikka se oli kyllä enemmänkin hassuttelutunti kun hypättiin ilman jalustimia ja ilman käsiä (eri aikaan, ei siis noita kahta samaan aikaan :D) Desiré oli tosi nätisti ja tunti oli onnistunut.

Viime viikon tunnilla menin Izalla. Teemana oli loivat kiemurat ja voltit niiltä sisään päin, Iza oli ihan kiva vaikka vasta lopussa reipastui. Laukattiin loivat vastalaukkakiemurat, ekaan suuntaan (vasemmalle) meni paljon paremmin kuin oikealle, mutta vikalla kerralla saatiin koko kiemura laukattua.

Toissapäivänä tunnilla pääsin pitkästä aikaa ratsastamaan mun rakkaalla Fialla! ♥ Olin aatellu, et en ehkä talvella sais sillä ollenkaan mennä,  eli olin ihan innoissani kun näin listassa mun nimen perässä sen nimen. Kenttä oli ihan märkä (täynnä vesilätäköitä) kun oli satanu kaks päivää putkeen, mut meillä meni ihan hyvin. Fia on tosi paljon reipastunu kesästä, veikkaan et sillä oli sillon enemmän treeniä, nyt on saattanu päästä vähän vähemmällä kun on tunnit alkaneet. Vaikka mistä minä tietäisin! (; Mentiin kuitenki pieniä (10m) voltteja jokaisessa kirjaimessa paitsi C:ssä ja L:ässä. Fia taipui tosi hyvin ja kun pidin pehmeän ja tasaisen tuntuman niin tarjosi se vähän välillä muotoakin. Mun täytyi vain olla tarkkana ulko-ohjan kanssa, sen täytyi olla tosi tasainen eikä antaa yhtään liikaa myöden, muuten Fia valui pitkäksi. Laukassa pääsin tällä kertaa vähän paremmin istumaan, kun ajattelin sitä kokoajan. Kohta se sieltä varmaan ihan automaattisestikin tulee, tarvitaan vain hiukan enemmän treenausta.

Seuraavaa postausta mahd. ens viikolla, katotaan nyt miten jaksan kirjoitella sitten vaikka onki syysloma. (: